Vilkår og betingelser for Karisma Velvære 


1. Timebestilling, oppmøte og avbestilling

– Time må bestilles på forhånd via telefon, nettside eller i salongen.

– Kunden må møte opp til avtalt tid. Ved forsinkelse må det gis beskjed så snart som mulig. Ved mer enn 15 minutters forsinkelse uten beskjed kan timen bli forkortet eller kansellert, og kunden kan bli belastet.

– Avbestilling må skje senest 24 timer før avtalt tid. Ved for sen avbestilling eller uteblitt oppmøte belastes kunden 50% av behandlingsprisen.


2. Betaling

– Betaling skjer ved endt behandling, og vi aksepterer kontanter, Vipps og kort.

– Gavekort er gyldige i 12 måneder fra kjøpsdato og kan ikke byttes i kontanter.


3. Personvern og kundedata

– Vi lagrer kun nødvendig informasjon for å gjennomføre behandling og oppfølging. Informasjonen behandles konfidensielt og deles ikke med tredjepart.


4. Reklamasjon og klager

– Reklamasjon må meldes innen 5 dager etter behandlingen. Vi vil gjøre vårt beste for å rette opp eventuelle feil.

– Vi tar ikke ansvar for reaksjoner som oppstår grunnet allergier, dersom dette ikke er informert om på forhånd.


5. Ansvar

– Kunden er selv ansvarlig for å gi riktig informasjon om helsetilstand, allergier eller medisiner som kan påvirke resultatet av behandlingen.

– Resultater kan variere fra person til person.


6. Hygieneregler

– Vi følger strenge hygienerutiner og forventer at kundene møter rene og friske til behandling. Ved sykdom bes kunden om å utsette timen.


7. Aldersgrense

– Aldersgrense for behandlinger som vipper, bryn,forlengelse og lignende er 16 år uten foresattes godkjenning.


Karisma Velvære forbeholder seg retten til å endre vilkårene ved behov.